ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ از اهالي وارزاق 
سلام. من وارزاقي هستم. در حال حاضر تهران هستم.
برادر عزيز و بزرگورا! اگر بجاي ساده بودن صادق بودن در وصف مردم مالستان مي آورديد بسيار بسيار زيباتر و درست تر بود. مردم شريف مالستان را چنان ساده جلوه داده اي که گويا خصوصيت بارز اينها ساده لوحي است در حاليکه از زرنگترين مردم هزارجات مردم مالستان است چون هيجگاهي جنگ داخلي نکردند. باآنکه اختلافات بزرگي هم در بين شان پيش آمد و چهار طرفش جنگ بود اما اين مردم به شدت نسبت به همديگر احترام قايل بودند و هيجگاهي نمي خواستند قطره ي خون در ولسوالي شان بريزد. بنده هم بخاطر صداقت و مهمان نوازي شان آنها را دوست دارم.
مطالب جاندار و بروز را مي توانيد در وبلاگ زير بيبينيد اگر پسنديد لطف نموده لينک نماييد تا کمکي به نشر حقايق و مبارزه با ظلم و تبعيض کرده باشيم.
+ علي 

سلام دوست عزيز از چيزي که اطلاع نداري نوشته نکن دخترمالستاني که با نام ابي ميرزا است حالا خيلي ضعيف شده و درضمن در مالستان زندگي مي کند نه در کابل


سلام درباره ي اين حرف وحديسها چيزي نميتونم بيگم اما

از انکه در برابر شهيد بزرگ ما موضع گيري داشت کاري جاهيلانه اين مرده اما يه چيزي ديگه ما بارها شينيده ييم که اين مرد شبهاي تاريک وتار مي رفته سري مزار شهيد مجاهيد براي همين اشتبا ها تيش بعد ها

5470
عليزاده در مالستان يك چهره منفور و معلوم الحال است. شهرت با محبوبيت فرق دارد. چنانكه خودت اقرار كرديد كه مردم از رفتن مان به خانه عليزاده ممانعت ميكردند. اين علتش اين بود كه عليزاده عضو گروهك انحرافي ماركسيستي كانون مهاجر بود. و در مقابل شهيد مجاهد بوستان به جنگ برخاست نزديك بود مالستان را فداي جاه طالبي و عقده هاي دروني خوب بكند.

555
مژده

خاطرات استاد عليزاده منتشرشد اينجا كليك كنيد:

http://alizadah.blogfa.com/

8261
اين وبلاگ استاد عليزاده هست اميدوارم لينك نماييد.
اينجانب در نقد مقالات عليزاده مالستاني عليه سادات مقاله اي نوشته ام اگر پس از مطالعه نظرت را بفرمايي خوشحال خواهم شد
پاسخ

سلام برادر نظرم را درباره مقاله ات نوشتم وخيل خيل قلم ات ماشاء الله خوب بود وخيل هم عالمانه .
+ ئد 
]چند مي گيري گريه کني؟