سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاطرات جالب وشیرین وخواندنی

اسلام بهترین دین است +مقایسه کفار ومامسلمانان

این مقاله کمی طولانی است ولی بخواندنش می ارزد امیدوارم بخوانید.

 

 اَلْاِسْلَامُ یَعْلُوْا وَلَایُعْلَی عَلَیْهِ

 

بالاترین آیین  دین اسلام است که هیچ دینی ازاو بالاترنیست .( پیامبراسلام حضرت محمد صلی الله علیه واله وسلم .)

برای برپایی دین اسلام رسول خاتم تمام زحمت ها وازیت های کفار ومشرکین را تحمل کرد که خود فرمود : هیچ پیامبری مانند من ازیت نشد .

کفار قریش برای سرکوبی این دین خاک وخاکستر روی سرش میریختند و وگاهی شکمبه شتررا بردوش و سرش خالی میکردند  دربرهه زمان اووپیروان راستین اش را محاصره اجتماعی واقتصادی  نمودند  و گاهی هم  با لشکری انبوهی از رزمندگان عرب درمقابل او صف بستند و ده ها نفراز شجاعان پیرامون  اورا به خاک وخون کشیدند وزخم های کاری برپیکرش وارد آوردند .

بعد ا زدرگذشت  او طناب به گردن بهترین یاور وبرادراو انداخته وبیست وپنج سال اورا به سکوت که چون خار درچشم و استخوان درگلو قراردادند .

          ویگانه دخترنازنین حضرت محمد را به بدترین شکنجه درجلو چشمان فرزندان اش به شهادت رساندند  واورادرغربت وتنهای به خاک سپردند .

 با گذشت دختر حضرت محمد جنک های مانند جمل ونهروان وصفین را که به کشته شدن ده ها هزار نفرانجامید روی کارآوردند که درنتیجه به شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی خلاصه شد و پیکرنورانی اورا آماج تیرقرارداده با هفتاد چوبه تیرتشییع کردند .

       ودرسال شصت یک هجری جگرگوشه ی حضرت محمد را به دشت نینواء  با لب تشنه درحال غربت سربریدند و خانواده اورا با فجیع ترین وضعیت درشهروبازار گردش داده با سرهای پرخون به نوک نیزه ها وارد شهردمشق کردند که دراین اسارت شدید ترین شکنجه های روحی وروانی را به این اسیران رواداشتند.

         بعدازاین جریان امامان چون امام صادق وامام باقرتا امام عسکری درزندان مخوف دشمنان قرارگرفتند که درنتیجه به شهادت این بزرگواران و بسیاری از دوستداران  شان انجامید که از آن تاریخ تاکنون همواره پیروان این ها موضع کشتار وشهادت و زندان وغارت رنج های بی شمار بوده اند  وبالاخره هزاران عالمان بزرگوار و جوانانی رعنای این مذهب به جهت اعتلای این دین مانند گل  درزیر چکمه های مخالفین پرپرشدند .

       تمام این مراحل برای برپای عدالت و استوارماندن دین بود به این معنی که این دین اسلام این قدر ارزش دارد که مانند امام حسین ویارانش درزمین طف و هزاران انسان وارسته درموا ضع گوناگون به شدیدترین  زجر بدرود حیات گویند وزندان های قصابان مملو از زن ومرد قرارگیرند ولی دین زنده باشد زیرا این دین قیمت اش بالاتر است .

نتیجه :

         سوال ما این است که:

 1-    آیا این دین که اکنون ما پاسدار اوهستیم همان دین ارزش مندی است که تمام کشتار، شکنجه ، زندان وغارت ودرد ورنج های یکهزار چهار صد ساله را کفایت می کند؟ وهمان قیمت را دارااست؟

       2-  یا اینکه دین را تحریف کرده ایم وازدین گران بها فقط نام باقی است ودین ما تفاله بیش نیست ؟

         3-  از عدالت دینی که درپیرامون آن فرق علی وشکافته و پهلوی دخت نبی شکسته وسرسید جوانان بهشت به نیزه و زینب کبری به اسارت وامام موسی چهارده سال محبوس ؛ چیزی باقی مانده است ؟

       4- آیا این (دین که دردست مااست ) همان دین وعدالت است که آواره ی  بیچاره ی روزه دار با لب خوشکیده وشکم گرسنه درافتاب سوزان تابستان  چندروز برای اخذ یک پاره کاغذ به نام مجوز صف شوند که به کوچک ترین حرکت به بد ترین لقب ها و نا مناسب ترین توهین ها به اورواداشته شوند ؟ اگرذرّه اعتراض اززبان یکی شان صادر شود فورا درجواب گفته شود که اگرنمی خواهی به کشورت میماندی کثافت !!

         5-   واقعا ! این همان عدالت دینی است که کفار برای درس خواندن بچه مسلمان باید هزینه پرداخت نماید ومسلمان باکسب هزینه که کفار پرداخت نموده باز  به انواع گوناگون به  فقیران  وبی نوایان  وغریبان بی پناه   توهین روادارند وبرای ثبت نام بیست روز امروز وفرداکنند  ومانند توپ فوتبال به این طرف وآن طرف پاس بدهند ؟

           آیا باز دین ودین داری ما همان ارزش را دارد که خون امام حسین درپای آن ریخته شود وکفار بازهمان کفاراست اگرچه هزینه مدرسه بچه مسلمان آواره را بپردازد ودرد درد مندان را دوامیکند و رنج های بیشمار ی را مداوامی کند وهزاران حلقه چاه ومکاتب وجادّه ها درمناطق فقیر نیشین ما مسلمانان ایجاد می کنند ؟

       6-  آیا همین کفارتاکنون که هزاران خانوار بی سرپرست وبچه یتیم های بی پناه  ودرد کشیده های که ازبه درست اوردن لقمه نانی مأیوس بودند به کشورشان فرامی خوانند وبرای شان نان ومسکن وامکانات رفاهی فراهم می کنند وهرگز توهین وتحقیرروانمی دارندو  با کمال ادب و مهربانی وعطوفت با ایشان  رفتار می نمایند ؟

     7-  آیا این گونه کافربودن  بهترنیست تا از مسلمانی ؟ ؛‌ تورا به خدا دربین مسلمانان که     درمدت چند دهه یک نفر پیدا نشودکه درکناراین  درد کشیده ی هم کیش خود  بنشیند ازرنج جانکاهی ا وجویا شود ؟ یعنی  برای یک بار که شده هم  بپرسد که برادر مسلمان تو درگرمای شدید تابستان حتّی یک پنکه درخانه نداری یا درزمستان سرد تو یک وسیله گرمایشی نداری چگونه با این عایله فراوان  زندگی را سپری می کنی ؟ آیا تومسلمان مسجدی این کاررا کرده ای ؟

یا نه بلکه  باید هرسال فلان مبلغ را به جهت اینکه  روی زمین خدا راه رفته ای بپردازی ؛ داری نداری به منی مسلمان هیچ ربطی ندارد وشماا نگل جامعه هستیید .