سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاطرات جالب وشیرین وخواندنی

مهاجرین دنیا +امام زمان بیاید دنیا را درست می کند + سلمان فارسی

هرزمان ستم جهان را گرفت  امام زمان ظهورمی کند!!!

              به عقیده من چهره های واقعی ستم گران و ظالمان دوقسم می تواند درجامعه ظاهرگردد ،یک وقت با چهره ستم گرانه واقعی خود ظاهرمی شود مانند ولید خلیفه اموی که رسماً قرآن پاره می کرد وبه قرآن درحضورجمع خطاب می کرد:

    توستم گران سفّاک را تهدید می کنی ؟!هان من یک ستمگرخون آشامم ، پس روزقیا مت وقت پروردگارت را ملاقات کردی به اوشکایت کن وبگو:

      پروردگارا ! ولید مراپاره پاره کرد!!

      امّابرخی ظالمان وستم پیشه گان با نقاب تقدس ولباس رحم وشفقت دراجتماع پدیدارمیگردد، وصورت خشن ظالمانه را درلفافه مهر می پوشاند و ازظاهرکلام  وشعارها مهرانگیزاو احساس می شود  که تمام مقدسات دراین وجود او نهفته است ،و دشمنی ستم گرا ن ویاری با مظلومانیکه که فطرت ها تشنه آن است دراین چهره هویدااست .

         ولی بعد ازوارسی عمیقانه برعاقل بیدارروشن می شود که این هم همان خون آشام  است ، منتها مارا فریب داده است .

        ولی حالا  زمان دیراست که فریب خوردگان مانند گنجشکان ناتوان درکام زهرآگین اوگرفتارآمده اند که  دندان های تیزوالوده اوحتی فریاد را نیزازآن سلب کرده اند    .

          حالا این چهره کجا میتواند باشد.؟

 جواب : درتمام دنیا بلکه درهرجا ومکان امکان دارد دراطراف تو هما ن حیله گرانی باشند که به ظاهررنگ های مجذوب وسحرانگیزمالیده باشند  .

        این چهره چنا ن زیره کانه طرح ریزی شده است که امام علی علیه السلام فرمود:که ازراه رفتن مورچه سیا ه درشب تاریک روی صخره سیاه دقیق تراست .

چند نمونه  :

1-     همین انگلیس فریب کارکه با نیرنگ عجیب درافریقا مسلط شد اول با همراه داشتن  کشیشان وراهبان صورت دینی ومذهبی به خود گرفت به نام استعماروآبادانی ومردم را با نرمی و محبت های مزورانه به معبدها کشانید و با طلسم شیطانی افریقایان ساده  را به خواب عمیق بردند ولی وقت بیدارشدند که فقط انجیل وهمان معبد برای شان باقی مانده اند وتمام سرمایه های ملّی و اقتصادی شان را به یغما برده اند.

           ودارید آشکا را  مشاهده می کنید که مردم افریقا به چه مصیبت هولناک گرفتاروآرزوی یک لقمه نان را بگورمی برند ودرمقابل سک های انگلیسی بهترین غذای را که مردم افریقا خوابش هم نمی بینند بهره می برند . عواقب این دسیسه مرموزتاکنون همین جنگ های داخلی و گرسنگی بی امان برای این سامان است .

2-    مانند طالبان درافغانستان که نخست چه چهره مزورانه را به خود گرفت وخودشان را طالب علم نامید ند ولی به اندک ترین زمان آشکارشد که هیکل ترسناک وخون خواری داشته . که ملت شریف و نجیب این کشوررا به چه بلای خونین گرفتارساخته است که بهترین نعمت که امنیت است ازاین ملت رنج کشیده سلب کرده اند ومدام سرپناهی شان تخریب فرزندان وخانواده های این مردم درخون آغوشته گردند .

 3-       فرانسه که همواره ندای حقوق انسانی ازحلقوم به گوش میرسد وزمزمه حمایت ازحقوق محرومان را درتمام دنیا شعارمی دهد نیزهمان نقاب داری هفت رنگ است .

                 یک نمونه :

       استاد محمد تیجانی درکتاب خود  (سفرها وخاطره ها) دارد که یک فرانسه ی یک نفرالجزایری مهاجررا کشت به جرم اینکه خیال کرده که مقتول سارق است وداد گاه فرانسه قاتل را به دوسال حبس با سه سال تأخیراجرای حکم محکوم کردیعنی قاتل همان روزآزاد شدبه خاطرکه اودوسال بازداشت بوده  .

        صحن داد گاه مملوازالجزایری های بود که با بستگان مقتول اظهارهمدردی کرده بود ند وقتی مردم مهاجرالجزایراعلام حکم راشنیدند به فریاد وسروصد پرداختند درحالیکه وکیل مدافع ،موکل اش را درآغوش گرفته هردو قه قه می خندیدند ، مادرمقتول بی هوش نقش زمین شده بود .

          وقتی مردم مهاجرالجزایر این صحنه را دیدند به تظاهرات وسروصداپرداختند نیروهای پلیسی امنیتی مداخله کرده  تظاهرات گران  را مورد ضرب وشتم قراردادند .

       درحالیکه درهمین شهرودرهمین دادگاه ودربرابرهمین قضّات شخص فرانسوی که قصد کرده بود که زنش را به وسیله قرص بکشد به هفده سال محکوم شد [1]

((((((((((مهم ترازآن ))))))))

 فرانسه کارگران زیادی را آوردند و آنا ن را به کارهای سخت وطاقت فرسا که طی سی سال راه ها وجادّه وکوها را شکافتندوچاهارا کندند وپل ها وایستگاه ها را  ساختند وشبکه های زیرزمینی مترورا به راه انداختند ، اکنون بعد ازسی سا ل نیروی انسانی را به با ابزاروآلات الکترونیکی جایگزین کردند وکارگران را ازکارها ومشاغل اخراج کردند وپس ازآن خواستاربازگشت آنان به کشورشان شدندبه این بهانه که این ها بیگانه اند ونمی توانند با فرهنگ فرانسه درآمیزند .[2]

(((((((نتیجه))))))

 

            این سه مورد  فقط نمونه بود ولی دراطراف واکناف با دیده بی تکبرو عدالت نگاه کنی خواهی دید که این چهره درتمام جا سروکلّه اش پیدا می شود که عدّه محرومان بی پناه را به بند کشیده وفریاد های مظلومان را درگلوگاه ها خفّه می کند وتمام حقوق انسانی را حتّی پائین ترین اش را ازبی پناهان سلب نموده .

             وای چه غم انگیزاست وقت صحنه را با چشم حقیقت تماشا می کنی وهرچه دعای امن یجیب المضطر می خوانی دیگراجابت ظاهرنمی شود ومیخواهی نقاب را برداری قدرت حرکت نداری ومیخواهی ناله کنی صدایت بالا نمی آید !  

 

        کجااست؟

       آن صدای که فرمود : السلمان منّااهلبیت یعنی سلمان مهاجرآواره جزء خانواده من است

             کجا است؟

        آن کتاب وحی که به پیروانش خطاب می کند : اَنَّ اَرضَ اللهِ وَاسِعَة ًفَتُهاَجِرُوا  فِیهَا.  یعنی زمین خداوند وسعت دارد پس درزمین خدا هجرت کنید .

       کجا است؟

      آن صحابه گرامیکه همواره مورد لعن ونفرت قرارمیدهیم که باب ارتداد آن ها را  درتمام صفحات کتاب بازمیکنیم ، تمام اموال خودرا بامهاجرین قسمت کردند ؟     .



[1]   خلاصه ازکتاب سفرها وخاطره ها ی استاد دکترمحمد تیجانی سماوی.

[2]   مدرک قبل سفربه فرانسه ص 517